Т ази седмица голямата тема за нас бе тестът на електрическата лимузина BMW i7, като нашата медия бе сред поканените на международното събитие.
Впечатленията от статичното представяне през м.г. се потвърдиха - това е автомобил шедьовър и еталон за лукс и технологии.
От текста за теста ще разберете защо дизайнът на предницата не е най-важното нещо, макар и да има обществени нагласи за обратното.
BMW присъстваше и с друго в новините в изминалите дни - новият спортен седан M3 CS, който блести с 550 к.с. и притегателни цветове.
Audi, един от съперниците на баварците, е на друга вълна с поредната “сферична” концепция - Activesphere. Както и трите предшественика, той е автономен, електрически и с повече от едно предназначение.
Голяма промяма в Toyota - Акио Тойода вече не е главен изпълнителен директор, той отстъпи поста на Коджи Сато. Той не е пратен в пенсия, а ще заеме поста президент, но това е по-скоро почетна длъжност. Оперативните решения вече ще бъдат вземани от Сато.
Две големи компании - Peugeot и Suzuki, обявиха плановете си до края на десетилетието. И ако при френската марка няма кой знае каква изненада - намеренията за електризиране просто бяха потвърдени (и с хибриди), то е-офинзивата на японската фирма, и то за Европа, е нещо ново за широката публика.
Porsche започна празниците за своята 75-годишнина с концепцията Vision 357, направена в чест на първия си модел - 356.
A Polestar извади фейслифт на 2, предлагайки нови електромотори и увеличен пробег, постигнат по няколко направления.
И още - Германия няма да слага ограничения на магистралите, като сред причините за това са навлизащите електрически автомобили - хората ги карат по-пестеливо, каза министър.