С ъздаден в Европа от японци и произвеждан в Япония (от японци естествено), Lancer продължава да изпъква в сегмент С, макар вече да е на цели 10 години. Моделът бе представен през есента на 2007г.
Деветото поколение на модела е емоционален спортен седан. И забележете, не става въпрос въобще за Evo X. Дизайнът на автомобила е една от най-силните му страни. Агресивни, спортни линии, радиаторна решетка с обратен наклон и специална съставка, взета от Alfa 159.
Lancer е дълъг 4570 мм и широк 1760 мм, като се предлага във версия седан и хечбек. Базовият двигател е 1,5-литров бензинов, същото гориво ползва и 1,8-литровият агрегат. Дизелите са с работен обем 1,8 и 2.0 литра. Скоростните кутии са пет- и шестстепенни механични, предлага се и безстепенна трансмисия.
Филип препоръчва да проверите и, ако се налага, да смените спирачните наклади. Също така не „скачайте” на нещо по-голямо от 16-ки за джантите, няма смисъл. Возията се втвърдява и разходът се увеличава.
Gangsta’s Paradise на борда на BMW X5 4,8is
CLK е един достъпeн и много здрав модел на Mercedes
Коледна сбъдната мечта – Golf IV
В интериора спортното усещане е изтласкано малко назад. Освен от големите оборотомер, скоростомер и удобния волан, не разбираш, че седиш в Sports Sedan. Наистина материалите, ергономията и богатото стандартно оборудване са на ниво, но очакването външните линии да са пренесени в интериора не се оправдава.
Макар да изглежда като кола от по-високия клас, Lancer има ограничено вътрешно пространство.
Вероятно най-привлекателна е версията с 2,0-литровия дизел (добре познат, защото е на VW), който обаче е малко шумен. И скъп за поддръжка, ако нещо му се случи. От друга страна, е динамичен и дава нисък разход.
Казано накратко: идеална като визия и пътно поведение кола, но без достатъчно пространство и лукс в купето.
Повече за модела във видеото.
Четете още:
„Кубчето” стана първият всъдеход на Maybach