Д нес стана ясно, че Mitsubishi възраждат култово име – Eclipse. Проблемът е, че новият модел ще е кросоувър. Също днес стана ясно, че в Тайван бе показан обновеният Lancer, който вече носи една представка пред името си – Grand. Той също няма нищо общо с модела, който феновете обичат и познават толкова добре. Затова Филип ще ви представи нещо до болка познато и също толкова мечтано от твърдото ядро автомобилни ентусиасти: Evo IX.
В действителност за Evolution може да се изпишат хиляди страници. Другият подход е само да кажеш: Lancer Evolution. Продължението ще е ясно на истинските фенове.
През 2005 г. Evo еволюира до IX с някои промени по екстериора и 10 к.с. към мощността, която достигна 280 к.с. Но устойчивостта му на малтретиране е такава, че той може да се тунингова до такава мощност, за каквато ви стигат парите. Този конкретен модел е с 400 к.с. на гумите и 500 к.с. на двигателя.
Gangsta’s Paradise на борда на BMW X5 4,8is
CLK е един достъпeн и много здрав модел на Mercedes
Коледна сбъдната мечта – Golf IV
Много от елементите по екстериора са изработени от алуминий, като целта, естествено, е понижаване на теглото, нещо, което е от жизнено важно значение за спортен автомобил. От лекия материал са изработени предният и задният капак на колата, както покривът и вратите. Освен снижаване на теглото, алуминият спомага и за понижаване на центъра на тежестта. Този фактор не е от никакво значение за града, ако някои се опита да ви обясни, че Lancer Evo IX става за ежедневно шофиране. То и Ferrari става, но просто не е предназначен за такова. Lancer Evo IX е бегачка. Затова гони максимална стабилност за описване на завоите.
А там устойчивостта се гарантира от интегрирана електрона система, нескромно наречена Super All Wheel Control (S-AWC).
Другите възклицания и хлалебствия оставяме на Филип.
Четете още:
Първата серийна летяща кола струва 500 000 евро