Бестселерът на Range Rover заприлича на батко си Velar

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

В ъвеждането на ювелирни елементи като супер тънки матрични LED фарове осигурява по-изтънчена светлинна графика отпред и отзад. Изравнени с каросерията дръжки на вратите допълват стилните елементи, а „бягащите“ мигачи създават целенасочен светлинен подпис.

Задното окачване тип „integral link“ се грижи за контрола върху каросерията и пъргавината, докато отпред имаме хидравлично окачване „Макферсон“, което трябва да минимизира вибрациите на колелата при висока скорост, които се усещат през волана.

Адаптивната динамика съчетава интелигентни сензори и амортисьори с променлива твърдост, които следят пътните условия на всеки 100 милисекунди.

В новия Evoque е въведено Активно задвижване – електронна система за векторно разпределение на въртящия момент, която непрекъснато балансира разпределението на въртящия момент на двигателя между предната и задната ос при завиване, за да подобри сцеплението и стабилността на кормилното управление.

Новият Evoque вдига летвата по отношение на проходимост върху всякакви терени в сектора на компактните луксозни SUV. Пътният просвет е 212 мм, а предният и задният ъгъл на заход са съответно 25 и 30,6 градуса.

Terrain Response 2 е налична като стандартно оборудване за първи път при новия Evoque със задвижване на всички колела и автоматична трансмисия. Водачът има избор между четири режима (Комфорт, Пясък, Трева/Чакъл/Сняг и Кал/Коловози). Максималната дълбочина на газене от 600 мм може да бъде проследявана ефективно с опционалните сензори за газене.

В основата на дигиталното купе е информационно-развлекателната система Touch Pro Duo на Jaguar Land Rover, съчетаваща два елегантни 10-инчови стъклени сензорни екрана с висока резолюция, 12,3-инчов дисплей за водача зад волана и пълноцветен head-up дисплей.

Размерите на новия Evoque са почти идентични с тези на своя предшественик, но стъпвайки върху новата първокласна напречна архитектура на Land Rover, използваща различни материали, новият модел осигурява повече пространство в купето отпреди. По-дълго междуосие осигурява допълнително пространство от 20 мм за коленете на пътниците на задните седалки. Пространството за багаж е с 10% по-голямо (591 литра), а обемът се увеличава до 1383 литра, когато делимите в съотношение 40:20:40 седалки на втория ред са сгънати.

Клиентите на Evoque могат да избират измежду шест 4-цилиндрови двигатели Ingenium, с три бензинови и три дизелови варианта. Най-икономичният от тях е дизеловият двигател със 150 к.с. (FWD) с разход от 5,4 л/100 км, докато в другия край на палитрата е бензиновият вариант с 300 к.с. (AWD), с въртящ момент от 400 Нм и разход от 8,1 л/100 км.

Ориентировъчната стартова цена на модела у нас е около 72 000 лв. с ДДС.

Над 58 000 глоби за превишена скорост от една камера

И Албания ни изпревари, забрани вноса на стари коли

Mercedes-Benz GLC F-Cell: Карахме първия в света водороден хибрид (тест драйв)

Източник на статията: Vesti.bg

Renge Rover Рейндж Ровър Евоук Range Rover Evoque