З апочваме с ядрото на този проект: LT5 V8. Агрегатът с обем 6,2 литра генерира 755 к.с. при 6300 об./мин и 969 Нм при 4400 об./мин. Той може да работи както със 7-стпененна механична, така и с 8-степенна автоматична трансмисия, което се случва за пръв път в ZR1.
Към момента от Chevy все още няма официални данни за динамичните параметри на модела, но все пак потвърдиха, че новия ZR1 може да постигне максимална скорост от 210 мили/ч (337 км/ч). За да извади такава мощност от V8 агрегата, General Motors е вградила първата си система за двойно впръскване на гориво.
Освен суровите цифри един супер автомобил се нуждае и от аеродинамика. Очевидно американците са наблегнали съществено в тази посока, което се вижда от пръв поглед. При втори прочит се откроява опция Low Wing, която позволява постигане на максимална скорост, генерирайки 70% по-висока притискаща сила спрямо стандартния Z06.
Допълнително се предлага ZTK Performance Package, който генерира още по-голяма притискаща сила чрез още по-голям спойлеротзад и регулируем сплитер отпред. Заедно те притискат автомобила с 430 кг притискаща сила. Пакетът ZTK включва също летни гуми Michelin Pilot Sport Cup 2, по-корави носачи и пренастроено Magnetic Ride Control.
Споменах ли, че аеро пакетът е карбонов? Такъв е и капакът на двигателя. От карбона има и в интериора: волан, седалки и табло. ZR1 предлага също вентилирани седалки с Nappa тапицерия.
Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК
Откриха ли Светия Граал за електромобилите