Mercedes EQS носи главоболия на компанията, липсва му „Уау” фактор

Електрическата лимузина (и събратята му в EQ семейството) преседява близо два месеца в дилърствата зад Океана

Пламен Георгиев,
Mercedes Benz EQS

, Mercedes-Benz

Mercedes-Benz EQS

Д окато гамата Mercedes-Benz EQ изглежда да предлага всичко, което клиентът на един луксозен електромобил би желал, това може и да не е така. От материал на Automotive News става ясно, че дилърствата на Mercedes-Benz в САЩ са се нуждаели от средно 82 дни, за да продадат електрически EQ модел през септември.

Конкурентите от BMW и Audi се справят далеч по-добре, първият се е нуждаел от 38 дни, а вторият от 46 дни, за да пласират своите електрически предложения. Средният параметър за луксозния сегмент е 57 дни.

Според търговец на Mercedes-Benz, EQS не притежава същия „уау” ефект като конвенционалната S-класа.

Нашите автомобили трябва да са „желани”, казва той. "S-Class запази добра лоялност [на клиентите], защото е по-привлекателен. EQS не е нещо, което повечето хора се вдъхновяват да притежават."

Но проблемът изглежда е скрит по-дълбоко. Същият дилър казва, че EV моделите продължават да идват, независимо дали някои ги иска,при това "с твърде голяма ценова надценка".

Шефът на Mercedes US Димитрис Псилакис защитава ценообразуването. „Mercedes-Benz е луксозна марка. Нашата средна MSRP [предложената от производителя продажна цена] не е сравнима с други марки.“

Дилърите искат от Mercedes да намали лихвения процент за моделите EQ, вместо да намали продажната цена, подобно на това, което Tesla прави със своите електромобили.

Източник на статията: carbuzz.com

Mercedes-Benz Mercedes-Benz EQS Mercedes-Benz EQ електромобили