Е мблемата GSE има дълга традиция в Рюселсхайм, украсявайки спортните модели на Opel от 70-те години на миналия век. Тогава тя носеше значението „Grand Sport Injection“, но от плъг-ин хибрида Astra GSE, тя означава „Grand Sport Electric“. Със следващото поколение модели GSE, Opel отива по-далеч, като преминава изцяло към електрически задвижвания в спортните си варианти. Mokka GSE бележи началото на тази промяна.
Моделът следва стъпките на своите близки братя и сестри под шапката на Stellantis, Alfa Romeo Junior Veloce и Abarth 600e. Докато и двата италиански модела са спортни кросоувъри, Peugeot използва същата технология за наскоро представения си e-208 GTI, класически електрически компактен спортен автомобил с електрическо задвижване. Lancia предприе подобен подход с Ypsilon HF.

Opel
Всички тези автомобили споделят платформата е-СМР, задвижването и батерията. На предния мост е разположен синхронен двигател с постоянен магнит, осигуряващ 207 kW (280 к.с.) и 345 Нм въртящ момент. Пълната мощност е налична само в спортен режим. Opel все още не е публикувал точни данни за теглото, но казва, че новият Mokka GSE ще тежи под 1,6 тона, което го прави с няколко килограма по-лек от стандартния Mokka Electric – както се очаква от спортна версия.
Динамиката на шофиране е впечатляваща в сегмента на малките кросоувъри и го прави най-бързият изцяло електрически Opel: ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,9 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 200. Тази максимална скорост обаче не бива да се превишава твърде често, в противен случай пробегът по WLTP от максимум 336 километра ще остане трудно постижим.

Opel
Батерията NMC има брутен капацитет от 54 kWh (нетен 50,8). В стандартния модел същата батерия осигурява пробег до 407 километра.
Инженерите са направили промени в инвертора и кабелния сноп. Mokka GSE е оборудвана с механичен диференциал с ограничено приплъзване Torsen на задвижващите предни колела, който интелигентно разпределя въртящия момент, за да предотврати превъртането на колелата, особено при мокри настилки. Това повишава сцеплението и подобрява производителността по пътища с много завои. В сравнение с по-малко мощните Mokka, Opel е подобрил електрическото сервоуправление, е монтирал специални оси и по-спортно окачване с двойни хидравлични амортисьори, както и е подобрил спирачките, като е включил жълти спирачни апарати GSE, видими зад уникални 20-инчови алуминиеви джанти. Mokka GSE се предлага стандартно с гуми Michelin Pilot Sport EV, въпреки че се предлага и по-ефективна опция за максимален пробег.
Визуално Mokka GSE залага само на козметика под формата на големите джанти и смелото лого GSE отпред и отстрани. В интериора, алуминиевите педали и специалните спортни седалки GSE веднага се открояват.