Непопулярна мярка от Ford за увеличаване продажбите на е-коли

Целта на Ford UK е да стимулира купувачите, за да ги привлече към новата електрическа Puma

Ford Puma Gen E

, Ford

Ford Puma Gen-E

Ford UK вярва, че пускането на новата Puma Electric може да подтикне купувачите на традиционни автомобили да преминат към електрически и стартира нова гама от стимули, за да подпомогне този преход. На Острова марката стартира програмата Power Promise, давайки на всеки купувач на един от неговите електромобили безплатна домашна зарядна станция с кредит за домашна енергия от Octopus Energy за покриване на до 10 000 мили пробег.

Това добавя безплатен петгодишен сервизен план, включително изтегляне на EV в случай на нужда, и осемгодишна гаранция от 160 000 км за батерията и високоволтовите компоненти.

В момента Ford предлага електромобилите Mustang Mach-E, Explorer и Capri. Но пристигането на EV версията на по-малката Puma – най-продавания автомобил във Великобритания – е от ключово значение за амбицията на марката да увеличи продажбите си на EV.

За някои купувачи разходите за ток на обществена зарядна станция могат да бъдат възпиращ фактор, но когато може да се зарежда у дома, експлоатационните разходи спадат драстично и се превръщат в привлекателна алтернатива.

Новата програма е разработена на база проучване, което показва, че 25% от хората са били обезпокоени от сложността на преминаването към EV. Затова и новата инициатива се стреми да неутрализира някои от тези притеснения.

Въпреки че офертата до голяма степен се фокусира върху безплатното зарядно устройство, хората, които не искат такова - или не могат да имат инсталирано такова - вместо това ще получат £500 на кредит.

Източник на статията: autocar.co.uk

Ford Ford Puma Gen-E Ford Puma