Ф естивалът на скоростта постепенно се превърна в притегателна сила за компаниите, които разпознават тридневното събитие като идеална сцена за представяне на свои спортни модели. Такъв е и този случай, след като AMG реши да покаже второто поколение на GT купето във вариант 63 Pro 4Matic+, ориентиран към писта.
Купето с четири задвижващи колела разчита на 4,0-литров битурбо V8 двигател с 612 к.с. и 850 Нм, което е с 27 к.с. и 50 к.с. повече спрямо GT 63 4Matic+.
За да може двигателят да диша по-оптимално, инженерите са модифицирали охладителната система с допълнителни радиатори отпред и активно охлаждане чрез електрически задвижвани водни помпи за радиаторите, монтирани на предния и задния мост.
Тези цифри Mercedes-AMG твърди, че се достатъчни за спринт до 96 и 200 км/ч за съответно 3,2 и 10,9 секунди, а максималната скорост е 317 км/ч.
Новият модел Pro вкарва в играта и набор от аеродинамични подобрения, включително нова предна броня с променени охлаждащи канали. В комбинация с промените за ускоряване на въздушния поток в долната част на автомобила се твърди, че тези марки допринасят за намаляване с 30 кг на аеродинамичното повдигане на предната ос при максимална скорост.
Освен това Pro получава стандартно фиксирано задно крило, което увеличава притискащата сила върху задната ос с около 15 кг.
Допълнителни модификации, фокусирани за пилотиране на пистата, са съсредоточени върху спирачките. Стандартно те са с керамично-композитни спирачни дискове AMG, с 420 мм диаметър и шест-бутални апарати отпред (360 мм са задните с еднобутални плаващи апарати).
Pro стъпва на матово сиви 21-инчови ковани джанти с гуми Michelin Pilot Sport Cup 2R с размер 295/30 ZR21 отпред и 305/30 ZR21 отзад.
Най-новият модел на AMG получава също карбонов екстериорен пакет, включващ преден сплитер, декоративни лайстни в страничните прагове, дифузьор и задно крило.
Вътре са монтирани AMG Performance предни седалки и AMG Performance волан, тапициран с напа кожа и микрофибър.