И звестен като Type 52, а за по-описателно Schnellsportwagen ("бърз спортен автомобил“), Auto Union трябваше да изкара тази красива историческа ценност на пътя като улична версия на състезателния Type 22 Grand Prix от 30-те години на миналия век.
Под предния му капак трябваше да е монтиран 16-цилиндров двигател с над 200 к.с. и максимална скорост от 200 км/ч, което да го направи една от най-бързите коли на времето си.
За съжаление, този невероятен суперавтомобил никога не преминава фазата на проектиране, след като проектът Auto Union Type 52 е прекратен през 1935 г. преди Втората световна война.
Но Audi реши да изтупа праха от учебниците си по история и да съживи това специално возило за Фестивала на скоростта в Гудууд.
Задачата Audi възлага на Crosthwaite & Gardner. Използвайки оригинални скици и чертежи, всичко от шасито и панелите на каросерията до двигателя е направено по поръчка за тази единствена по рода си концепция. Проектът стартира в началото на 2023 г. и отнема повече от година за завършване.
Централно монтиран под задния капак е 16-цилиндров двигаел, подобен на този, който би бил използван в оригиналната кола. Тази версия използва 6,0-литров двигател вместо 4,4-литров по оригиналното решение. Разминаване има и в мощността, вместо оригинално плануваните около 200 к.с. сега те са 520. Трансмисията, естествено, е механична.
За да се поберат новият двигател и шаси, размерите е трябвало да бъдат увеличени. Type 52 е с 3340 мм междуосие вместо оригиналното от 3020 мм. Теглото е 1450 кг вместо оригиналните 1300.
Вратите са монтирани със задни панти (за В и С колоните), а интериорът е с три места, оформен по подобие на този на McLaren F1.