К арлос Тавареш е един от най-големите в индустрията, все пак стои начело на 14 бранда под шапката на концерна Stellantis. Той е и един от топ мениджърите, чието име се споменава най-често от медиите в последно време. Тавареш води задочен дуел с правителството на Италия, неговото име се споменаваше във връзка с евентуално обединение с Renault, а от скоро вече се говори, че двата концерна плюс Volkswagen ще обединят усилия за направата на евтини електромобили, с които да се противопоставят на китайската конкуренция.
Очевидно той върши работата си доста добре, след като за изминалата година компенсациите му са скочили с 56% до 36,49 млн. евро (спрямо 23,46 млн. за 2022 г.).
Като мотиви за това увеличение Stellantis посочва цената на акция, която е надскочила значително средната за индустрията след обединението на Fiat Chrysler и PSA Group. Отлично е представянето на концерна и в рейтинга S&P 500.
Тези параметри звучат добре, но не и според шефовете на профсъюза United Auto Workers, които критикуваха сериозно заплащането на изпълнителните директори на General Motors, Ford Motor и Stellantis. Първите два все още не са съобщили какво заплащане ще получат Мари Бара и Джим Фарли на изминалата година. За 2022 г. те са получили съответно $29 и почти $21 милиона.
Иначе в концерна Stellantis средно един служител е заработил 70 404 евро през 2023 г., ръст от 9,4% спрямо година преди това (64 328 евро).