Porsche потвърди, че 911 Turbo става хибрид, а 911 Carrera S остава с ДВГ

Така ще има по нещо за всеки желаещ

Мартин Дешев,
porsche panamera turbo

Porsche

Е дин от основните въпроси за бъдещето на Porsche 911 Turbo вече има своя отговор. В разговор с журналисти, Луц Мешке, заместник-председател на борда на директорите на Porsche, обяви какви са плановете на компанията за два от най-важните ѝ модели, съобщава AutoExpress.

911 Turbo ще влезе в производство през втората половина на 2025 г. За пръв път този модел ще използва хибридно задвижване. То ще използва батерия, която е производство на Varta.

Мешке не споделя какво ще ни предложи тази конфигурация. Varta е производител на батерията и в T-Hybrid системата на 911 Carrera GTS, така че спекулации насочват за сходна система, но разбира се, по-мощна.

В GTS има 3,6-литров боксерен „шестак“ с турбина и електромотор. Втори електромотор е внедрен и при трансмисията. Общата мощ е 533 к.с. и 610Nm. Хибридната система добавя само 50 кг. тегло.

Настоящето 911 Turbo има 3,8-литров боксерен „шестак“ с две турбини, 572 к.с. в стандартната версия и 641 к.с. при Turbo S. Така че добавянето на хибридна система със сигурност ще предложи още по-сериозно увеличение на мощността.

Другата новина от Мешке е бъдещето на 911 Carrera S. Моделът от поколение 992.2 се очаква през първата половина на 2025 г. Той няма да бъде електрифициран и ще остане само с ДВГ. Спекулациите са, че турбините и интеркулерите ще са по-големи, което ще увеличи мощността.

Разбира се, двата модела ще получат и подобренията в интериора с новите инфотейнмънт системи, обновен дизайн отвън с активна аеродинамика в предните брони. Ще има и нови фарове и стопове, както и нова версия на активното шаси PDCC на Porsche.

спортни коли Porsche автомобили коли