Ford обяви, че Mustang Mach-E GT може да получи „надграждане на производителността“ в момента на покупката или след това. Той „комбинира иновативно термично моделиране и алгоритми за управление на задвижването“ с допълнителни 135 Нм въртящ момент (до 700 общо).
Ford казва, че това позволява на електрическия кросоувър да ускорява от 0-96 км/ч за 3,3 секунди и да изминава четвърт миля за 11,8 секунди при 183 км/ч. Това са доста впечатляващи цифри и Ford отбелязва, че подобренията правят Mach-E GT по-бърз от Tesla Model Y Performance.
Въпросната актуализация по въздуха е част от част от т. нар. абонаменти, които се приемат двузначно от клиентите. Сумата от почти 1000 долара звучи доста висока на фона на това, че клиентите на Mercedes EQE в САЩ могат да получат допълнителни 61 к.с. за $60 на месец, $600 на година или $1950 за целия живот на автомобила. По същия начин собствениците на EQS могат да отключат допълнителни 81 к.с. за $90 на месец, $900 на година или $2950 за цял живот.
Въпреки че тези цени не са ниски, гъвкавостта е интересна и позволява на клиентите да изпробват допълнителната производителност, преди да похарчат големи пари.