Ford използва фестивала на скоростта в Гудууд, за да даде на публиката заявка, че електрическият Mustang Mach-E скоро ще има нова версия, носеща многообещаващото име Rally. С нея Ford ще закара Mustang на места, на които никога не е бил през последните почти шест десетилетия – там, където асфалтът свършва.
Разбира се всичко това са маркетингови послания, но новият Ford Mustang Mach-E Rally има заявката, че ще може нещо повече от първообраза си извън пътя. Едва ли някой ще тръгне да го кара офроуд, но спойлерът над задната врата подсказва за доста по-агресивна визия, най-малкото.
Очакваме Mustang Mach-E Rally тази есен. Технически параметри липсват, но спокойно може да се предположи, че моделът е базиран на версията с два мотора и 350 к.с. Видими по снимките са ралиджийските джанти с гуми BF Goodrich Trail Terrain / TA, споменатият вече спойлер и спортните седалки.
Дарен Палмър, вицепрезидент на Ford Model e, казва пред Autocar, че програмата е преминала от идейната фаза до реалността за само 18 месеца.
Business Insider обаче разкрива сериозен проблем за Ford в родината, където се трупа сериозен инвентар на паркингите на дилърите. Изданието цитира цифри, че през второто тримесечие на миналата година в САЩ са били реализирани 86,4% от наличните бройки Ford Mustang Mach-E. През същия период на тази година обаче са реализирани едва 27,7% от наличните за продажба електромобили. Изданието се позовава на данните на аналитичната фирма Cloud Theory.
Проблеми марката има и с Lightning. Макар продажбите му да се покачват, инвентарът (т.е. наличностите) се трупа. Производителят е продал 70% от наличните F-150 Lightning за 30 дни през второто тримесечие на миналата година, докато за същия период на тази година са били реализирани 39,9%.