Ш ампионът по икономично шофиране Феликс Еголф пропътува разстоянието от Цвикау до границата с Швейцария зад волана на първия ID.3. Той потегли с версията със средния размер батерия с капацитет 58 kWh (с автономен пробег от 420 километра според изискванията на WLTP) от завода на Volkswagen и измина разстоянието от 531 километра до швейцарския град Шафхаузен само с едно зареждане на батерията, регистрирайки рекорден пробег.
Феликс Еголф е представител на рядката порода на т.нар. "хипермайлъри". Така запознатите наричат автомобилните пилоти-изпитатели, чиято основна цел и занимание е постигането на възможно най-ниско енергопотребление и съответно най-продължителен автономен пробег на съответния модел автомобил.
Volkswagen стартира производството на електрическия ID.4
Според официалните данни на производителя, пробегът на ID.3 с напълно заредена батерия е 420 километра. Те следват изискванията на изпитателната процедура WLTP, които не предполагат наличието на багаж и вземат предвид само теглото на водача. Феликс Еголф, операторът и цялата снимачна екипировка тежат почти 250 килограма.
Средната скорост на движение е 56 километра в час. Дългият 531 км маршрут е разделен в съотношение 44% към 56% движение по магистрала и междуградски пътища. Разстоянието е изминато за около 9 часа, като средната скорост е 56 км/ч. Средната консумация по време на пробега е била 10,9 kWh/100 км. Навигацията, дневните светлини, радиото и вентилацията са включени през цялото време.
Електрическият VW ID.3 все още има сериозни софтуерни проблеми
Цената на модификацията в Германия е 38 987 евро (плюс 3411 евро над цената на базовия модел). Моделът разчита на мотор с мощност 204 к.с. и 310 Нм. Ускорението до 100 км/ч трае 7,3 секунди. Топ версията разчита на батерия с капацитет 77 kWh, която осигурява пробег до 530 км по цикъла WLTP.
В средата на септември Volkswagen ID.3 ще пристигне и в България, като нашата медия ще е сред първите, които са поканени да тестват качествата на модела.
Мъск иска по-евтин Model 3 хечбек за Европа, който да конкурира VW ID.3
1000 км със 118 лв. за газ и бензин с Renault Captur (тест драйв)
От огромните печалби през 2019 г., днес авто компаниите губят луди пари