Singer преобрази класиката 911 Turbo от 90-те години

Желаещите да реставрират своя модел, ще имат достъп до нови технологии

Мартин Дешев,
singer porsche

, Singer

Porsche 911 DLS Turbo by Singer

А мериканската компания Singer, известна със своите реставрации на класически Porsche-та, представи нов проект – услуги за реставрация на класическото 911 Turbo от 90-те години.

Проектът се казва DLS Turbo и е комбинация от досегашните разработки за динамика и олекотяване (DLS) и турбини (Turbo). Така се появява и DLS Turbo, което собствениците ще могат да реставрират и модифицират в една от две налични версии – за писта или за нормални пътища.

DLS Turbo е в чест на състезателните модели 934/5 от 70-те, които са известни със своята издръжливост. Клиентът ще трябва да разполага със свой автомобил Porsche 911 964, произведено между 1989 – 1994 г., което да изпрати на Singer.

 Porsche 911 DLS Turbo by Singer

Singer

Porsche 911 DLS Turbo by Singer

Колата ще бъде разглобена напълно до монокок. Всичко ще бъде прегледано внимателно, почистено и анализирано. Ще бъдат добавени компоненти за усилване на якостта на шасито и ще бъдат ремонтирани всякакви проблеми.

Основните панели на купето ще бъдат заменени с такива от карбон. Формата им е внимателно изчислена с компютърен анализ за оптимизирана аеродинамичност. Добавени са и подобрени въздуховоди за увеличаване на ефикасността на охлаждането.

Версията за писта (като на снимките) ще бъде с по-агресивен, регулируем спойлер, по-голям сплитер отпред и цялостна аеродинамика с акцент към по-добри резултати на пистата. Версията за нормални пътища е с по-малък спойлер и по-изчистена предница за по-малко съпротивление.

А ако клиент не може да реши, може да си поръча и двете в една кола. Това ще е възможно чрез замяна на предницата и задното крило според настроението.

 Porsche 911 DLS Turbo by Singer

Singer

Porsche 911 DLS Turbo by Singer

Всички версии на DLS Turbo ще използват двигателя на оригиналната кола. Той също ще бъде разглобен и напълно реставриран. Част от основните компоненти ще бъдат подсилени, за да издържат на увеличената мощност. А тя ще е „над 700“ к.с. и ще бъдат достигани при над 9000 оборота/мин.

Клиентът ще може да избере и как колата да бъде настроена за пътя. Всички модели ще използват 6-степенна механична кутия и задно задвижване. Окачването е сменено с по-спортно с амортисьори собствена разработка с дистанционна настройка. Ще се предлагат още карбон-керамични спирачни дискове, по-спортни апарати, избор от по-спортни гуми и 19- и 20-цолови джанти от магнезий. Собственикът ще може да избере и всички детайли по боята, тапицерията и т.н.

Singer вече приема поръчки. Компанията казва, че ще одобри само ограничен брой автомобили за такава реставрация, но не споменава колко. Цената също остава неизвестна. Singer се аргументира, че всяка реставрация е уникална и зависи от личните желания и изисквания на клиента.