Renault държи 19% от родния пазар на нови автомобили

Стъпките към повторното завладяване на сегмент „С“ дават видим резултат през първата половина на 2022 г.

Renault Captur E TECH Hybrid

, CarMarket.bg

Renault Captur E-TECH Hybrid

В унисон с амбицията да трансформира бизнеса си, фокусирайки се върху генерирането на стойност, Renault Group България бележи множество пазарни постижения през първото полугодие на 2022 г. Продажбите възлизат на 3244 автомобила, което носи на компанията пазарен дял от над 19%.

При пазар с ръст от 4% спрямо 2021 г., Renault отбелязва ръст от 14% и увеличава пазарния си дял с почти 1%. От друга страна Dacia запазва добрите си резултати при всички модели от актуалната гама, като в същото време бързо утвърждава на пазара новолансираните Spring (най-продаваният електромобил в България) и Jogger (185 регистрации за само 3 месеца).

Най-силно е представянето на Renault в сегмент „С”, където продажбите на марката бележат ръст от над 150% спрямо първото полугодие на 2021 г. и възлизат на почти 30% от всички продажби на марката. За това спомага лансираният миналата година Arkana.

На електрическия фронт Режията също е много силно представена. За момента марката разчита само на електрифицираните модели E-Tech, чийто продажби отбелязват ръст от 130% спрямо първото полугодие на 2021 г. Но марката подготвя лансирането на изцяло електрическия модел Megane E-Tech electric и хибрида Austral E-Tech през второто полугодие на годината.

Към това компанията добавя и факта, че Dacia Spring е най-продаваният електромобил в България.

Благодарение на почти напълно обновената си през 2021 г. лекотоварна гама и с 623 регистрации Renault Pro+ запазва лидерската си позиция на пазара.

Renault Group България продажба на автомобили продажба нови автомобили Renault