Range Rover Velar е впечатляващ отвън, още по-впечатляващ вътре

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

С ъздаден на чисто с помощта на Олекотената алуминиева архитектура на Jaguar Land Rover, Velar представлява следващата глава от историята на успеха на Range Rover.

Авангардните технологии са ключови за съвременния дизайн: предните full-LED фарове са най-тънките досега в сериен автомобил Land Rover. Изваяна форма на Velar гарантира коефициент на въздушно съпротивление от едва 0,32 - това е най-аеродинамично ефективния Land Rover, произвеждан някога.

Големите алуминиеви джанти - особено гамата 22-инчови - оптимизират впечатляващия силует на автомобила, като усъвършенстват драматичното присъствие на Velar.

Интериорът е поразителен. Бутони почти липсват, всичко е дигитално, включително цялата централна конзола. Тук са използвани технологии, улесняващи дизайна, за да се създаде новата информационно-развлекателна система Touch Pro Duo, която стои в центъра на интериора на Velar. Touch Pro Duo включва два 10-инчови сензорни екрана с висока резолюция, вградени безпроблемно зад повърхности, които не се виждат, докато не бъдат осветени.Всичко това се допълва от практичността на Velar: багажното отделение е водещо в класа с капацитет от 673 литра.

Velar включва високотехнологична система за задвижване на четирите колела, въздушно окачване на четирите колела, водещ в класа пътен просвет от 251 мм (213 мм с пружинно окачване), водеща в класа дълбочина на газене от 650 мм (600 мм с пружинно окачване) и несравнимата гама на Land Rover от технологии за сцепление, включваща Terrain Response 2 и All Terrain Progress Control.

Изключителната динамика и икономичност се дължат на гамата от шест бензинови и дизелови силови агрегата, в съчетание с 8-степенни автоматични трансмисии ZF.

Усъвършенстваните 4-цилиндрови дизелови двигатели Ingenium, които се предлагат със 180 и 240 к.с., са познати заради ниските си CO2 емисииот 142 г/км в европейски комбиниран цикъл и високия си въртящ момент от 500 Нм. Към тези двигатели се присъединява новият високоусъвършенстван 4-цилиндров бензинов двигател Ingenium, който осигурява 250 к.с. и позволява ускорение от 0 до 100 км/ч само за 6,7секунди. Още по-мощна версия на този двигател, с 300 к.с., ще се присъедини към гамата Velar по-късно през годината.

Дизеловият двигател V6 съчетава изключителни 700 Нм въртящ момент за безпроблемно ускорение и офроуд проходимост с CO2 емисииот едва 167 г/км в европейски комбиниран цикъл. Бензиновият двигател V6 с компресор суперчарджър и 380 к. с. съчетава въодушевяваща динамика и уникален звук и позволява на Velar да достигне до 100 км/ч само за 5,7 секунди преди да достигне до електронно ограничена максимална скорост от 250 км/ч.

Четете още:

Новите „златни” момичета на България в подкрепа на дарителската кампания #steniskanabala

Porsche направи първата си семейна кола: Panamera Sport Turismo

Eclipse Cross е първата спъпка за възраждане на Mitsubishi

Източник на статията: Vesti.bg

Женева 2017 Рейндж Роувър Велар Рейндж Роувър Velar Range Rover Velar