Новите „златни” момичета на България в подкрепа на дарителската кампания #steniskanabala

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

#steniskanabala е благотворителна кампания на „Мото-Пфое”, насочена към български абитуриенти сираци, за да продължат образованието си във висше учебно заведение. Заедно с БЧК се грижим даренията от кампанията да им осигурят развитие в избраното поприще.

От вчера, 1 март, на сайта www.steniskanabala.bg всеки настоящ, бивщ или бъдещ абитуриент може, онлайн или по банков път, да дари средства за образованието на абитуриентите без родители, а „Мото-Пфое” му предоставя символа на кампанията – тениска, с която да отиде на бала, изпращането или среща на випуска. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската се предоставя при дарения над 20 лв.

Зрелостниците от Випуск 2017 ще избират между три варианта на тениски, с които да отидат на бала или изпращането си. Те се представят от трима застъпници за каузата #steniskanabala. Всеки от тях е с влияние сред младите хора и популярен в обществото.

В областта на спорта – това е националният отбор по художествена гимнастика, момичетата, от които очакваме толкова много и безрезервно вярваме, че ще бъдат „златни”.

В интернет обществото и сред запалените фенове на YouTube – това е влогърът Крис Захариев – популярен точно сред сегашните ученици.

В областта на музиката – певецът, композитор и текстописец Вензи – подкрепя каузата за образованието на абитуриенти сираци във ВУЗ.

В квалифицирането на кандидатите и при разпределението на стипендиите от програмата #steniskanabala и през 2017 г. ще помогне Български Червен Кръст. Регламентът за това е ясен и може да се намери на сайта www.steniskanabala.bg

DHL отново е официалният логистичен партньор на програмата – те доставят на дарителите тениските, символ на кампанията.

За трите пълни години на #steniskanabala програмата спечели общо 3173-ма дарители – зрелостници от випуските 2014, 2015 и 2016 от над 50 населени места, но и бъдещи, или вече пораснали абитуриенти, а също така и корпоративни дарители. Дарените средства по програмата са общо 204 540 лв. С тях „Мото-Пфое” помогна на общо 101 абитуриента без родители да получат стипендия за своето образование през 2014, 2015 и 2016 г.

Четете още:

Porsche направи първата си семейна кола: Panamera Sport Turismo

Eclipse Cross е първата спъпка за възраждане на Mitsubishi

Opel Crossland дебютира в България седмица преди салона в Женева

Източник на статията: Vesti.bg

стенисканабала абитуриенти сираци благотворителна кампания Мото-Пфое steniskanabala