С лед като марката се похвали с изключително успешен автосалон в София, по време на който са били продадени над 100 автомобили, родният вносител на марката се присъединява към нарастващата глобална тенденция автомобилните марки да откриват т.нар. Pop-up магазини в големите търговски центрове. Suzuki Hybrid Pop-up магазин е първият по рода си у нас.
Така седмица преди „черния петък” в София Ринг Мол врати отвори нов магазин за продажба на автомобили. Реалната цел е новият pop-up магазин на Suzuki да тества нагласите и да запознава потенциалните клиенти с новите хибридни модели на марката.
Местоположението на търговския комплекс го прави топ дестинация за голяма част от столичани, а през студените месеци потокът се увеличава драстично. Ето защо до края на февруари Suzuki ще тестват потенциала за нещо по-дълготрайно и различно от досегашния начин на продажби на автомобили.
Факт е, че клиентите променят своето поведение и желаят да получат всичко на едно място. С иновативното решение на марката се дава нова възможност за директна комуникация с потребителите.
Новият pop-up магазин е по-скоро експериментален и целта му е да се провери каква е нагласата на българския потребител към този нестандартен подход за взаимодействие с марката и предлаганите от нея продукти. Но истината е, че този тип на комуникация с клиентите ще става все по-популярен. За това говори първият опит на BMW в друг столичен МОЛ, а над pop-up магазина на Suzuki в момента се прави такъв и на Mercedes. Новите решение за продажби на автомобили тепърва ще се развиват и онлайн, като и тук потенциалът е голям и все още неразкрит. От три години в най-голямата у нас онлайн платформа за продажби за „черния петък” се предлагат и автомобили.
Tesla Cybertruck: като направен в час по трудово обучение
Грета Тунберг няма да одобри този Mercedes-Maybach GLS 600
Стратегията за успех на Hyundai: водород и ток за 35 млрд. евро