Porsche показа цели три емоционални версии на 911 Carrera 4S с вдъхновение от GTS

Сред тях е и юбилейната Targa 4S, която чества 60 години

porsche 911 carrera 4s targa 4s

Porsche

Porsche обнови гамата на легендарния 911 с още три модела. Те са варианти на 911 Carrera 4S, като включват кабриолет, купе и Targa 4S.

Последната е особено специална, тъй като тази година 911 Targa чества своя 60-годишен юбилей. И трите черпят вдъхновение от GTS версиите, като споделят някои компоненти от тях. А с тях версиите на 911 със задвижване и на 4-те колела вече стават общо шест.

Porsche казва, че около половината от купувачите на Carrera S избират модел със задвижване на четирите колела. Версиите са особено популярни в регионите с променлив климат и по-предизвикателни пътища.

Затова компанията е обърнала внимание на увеличаването на разнообразието от такива модели, като е преработила задвижването, за да им даде „значително увеличение на емоционалността“ в сравнение с предшествениците. Това включва 3-литров, 6-цилиндров боксерен двигател с две турбини, който развива 480 к.с. – с 30 к.с. повече от преди, благодарение на оптимизиран интеркулер.

Мощта се предава до колелата посредством PDK – трансмисията с двоен съединител на Porsche. В резултат, купето на 911 Carrera 4S спринтира от място до 100 км/ч за 3,3 секунди. Максималната му скорост е 308 км/ч.

Доста внимание е обърнато и на 911 Targa 4S. Оригиналът дебютира през септември 1965 г., като идеята му е да бъде „безопасен кабриолет“. Той е отговорът на притесненията на американските регулатори по това време, че традиционните кабриолети може да са опасни при инциденти.

Targa неусетно се превръща в легенда, която се радва на популярност сред феновете и до днес. Механизмите за покрива вече са автоматични, а от 2006 г. насам, моделът е само и единствено със задвижване на 4-те колела.

И трите модела имат и повече стандартно оборудване. То включва 20/21-цолови джанти, Porsche Torque Vectoring Plus технология и спортна изпускателна система.

Взета е и спирачната система от GTS моделите, която става стандартна и за Carrera 4S и Targa 4S. Targa-та дори получава стандартно завиване и на задните колела, като тя и карбиолетът идват и със задни седалки. Такива могат да се поръчат безплатно и за купето, но стандартно е двуместно.

Интериорът е с кожена тапицерия, безжично зареждане за смартфони и други „благинки“ в стандартното оборудване. В него са и матричните LED фарове и асистиращи системи като следене на лентата на движение и др.

коли автомобили спортни коли Porsche