Pagani лансира Huayra през 2011 г. Оттогава компанията пусна няколко специални издания, като хиперавтомобилът ставаше все по-мощен и по-добър в много отношения.
Последният вариант бе Huayra Codalunga, показан през юни миналата година. Pagani ще произведе само пет екземпляра - всичките различни. Ето вторият.
Отзад личи черна акцентираща ивица, която обгръща каросерията, включително кръглите, извити задни светлини и емблематичните за марката четворни накрайници на ауспуха.
В кабината е използвана кафява кожа, комбинирана с акценти с тъмни въглеродни влакна и раирани вложки на седалките.
Huayra Codalunga разполага с мощен средномонтиран 6-литров V12 двигател с две турбини, 840 к.с. и 1100 Нм въртящ момент.
Codalunga означава "дълга опашка" на италиански, така Huayra отговаря на името си. Моделът е с 360 мм по-дълъг от базовата версия. Тежи едва 1290 кг. Липсва решетка в задната част, която разкрива лек титаниев ауспух с керамично покритие.
Проектът Huayra Codalunga започна през 2018 г., когато двама клиенти се обърнали към марката и поискали да направят поръчка за такъв автомобил. Концепцията бе реализирана за две години.
Компанията е продала всички екземпляри, преди дори да ги покаже, като бъдещите собственици са платили поне 7 милиона евро на бройка. Така остават още три Huayra Codalunga.
Миналата есен видяхме пък Utopia. Автомобилът дебютира с 852 к.с. от V12. Тук обаче серията е значително по-голяма - 99 коли.