Н яколко бяха акцентите на щанда на Mercedes-Benz на изложението в Женева, където най-големи пазарни очаквания се залагат на новото поколение на GLC. Сега, запълвайки празнината между Женева и автосалона в Ню Йорк, Mercedes ни представя GLC Coupe.
Подобно на конвенционалния кросоувър, GLC Coupe следва еволюционното развитие, като отзад виждаме дифузьор и правоъгълни ауспухови накрайници, които подсилват мощното излъчване на задницата. Формата на светлинния блок също е видоизменена.
Разликите са по-забележими в интериора, което се и очакваше. Клиентите вече ще се радват на нов многофункционален волан, наличен в две версии. Зад него е монтиран по-голям 12,30инчов приборен панел, а в дясно на него, на централната конзола е монтиран по-голям 10,25-инчов сензорен екран.
Интересното е, че въртящият се регулатор от предходното поколение GLC, който бе монтиран на централния тунел, сега липсва – всичко се управлява от бутоните върху волана, сензорния екран, гласови команди и с помощта на жестове, разпознавани от MBUX Interior Assistant. И като споменахме MBUX, разработена от „Вистеон“ в България, GLC Coupe е оборудван с последното поколение на системата MBUX.
Базовите 4-цилиндрови двигатели са нови. На мястото на досегашния 2,0-литров мотор М274 идва двигателя М264, предлаган във версия със 197 и 255 к.с. (и 370 Нм). По-мощната версия разполага с 14 к.с. повече, които идват от електромотор, подпомагащ ускорението, което при тази версия става за 6 секунди. Всички бензинови GLC Coupe разчитат на 48-волтова електрическа система, т. нар „мек хибрид“.
Двулитровият дизел, който го има във версии със 163, 194 и 245 к.с. – също е нов. Предвижда се и плъг-ин хибрид, който ще може да изминава до 50 км на ток.
Босът на Ford е заработил $17,8 млн., но закрива работни места