Ш ироко и ниско е формула, за която всички автомобилни дизайнери се борят. Те се борят и ръцете им да бъдат развързани, а не от първоначалната им идея да остане нещо, което първо е окастрено от фокус групи, маркетолози, инженери, счетоводители и т.н. Е, желанията са едно, реалностите друго. Има обаче случаи, когато желанията на дизайнерите са изпълняват в много голяма степен. Такъв е този: BMW Series 6, чието първо поколение се появи през 2003 г.
И така, дизайнерите на BMW казаха тежката си дума, сега думата има Филип. А от неговите уста тя звучи така: „Тази кола е една от най-универсално красивите!” Ко, каза, ко? Обяснението следва: „Може да си леля, може да си баба, може да си хубава девойка, може да си грозна девойка, може да си дебел, може да си грозен и дебел, но който и да кара тази кола, няма как да не стане красив!” Звучи логично.
Малко факти, че от толкова определения боли глава. Въпросният модел е 645i, което ще рече 4,4-литров V8 двигател с 333 к.с. Моделът се предлага и с 3,0-литров бензин, но Филип не го препоръчва: Серия 6 значи мускули, затова трябва да напомпате такива. Това автоматично изключва 3,0-литровия дизел, защото от него няма звук. Но пък има две турбини, по-малък разход и висок въртящ момент. Има и М6 естествено, но той е много скъп. 650i пък изглежда идеален вариант, но е само с около 30-ина „коня” по-мощен, а пък е доста по-скъп, затова Филип твърди, че този именно агрегат е оптималният за модела. А конкретният точно има и газова уредба…
Проблемът на двигателя? Тайната е в маслото. То трябва да е оригинално или висококачествен негов аналог, но точно според предписанията на производителя. Иначе има проблем с главата на двигателя.
В търсене на най-подходящия автомобил за всички сезони: Honda CR-V
Практичен спортен автомобил? Това е „Убиецът на поршета” Nissan GT-R
В интериора е пълна нирвана. Независимо с колко се движиш, дали с 200 (на аутобан) или 140 км/ч, в интериора не се чува нищо. Кеф. Влизането на задните места е трудно, изисква се лека еквилибристика, но в крайна сметка можеш да се наместиш и е също толкова широко, колкото е и в GT-R. Но мацката обикновено седи до вас отпред, а местата отзад са за пакетите от МОЛ-чето.
Ако не сте пластичен хирург, за да си позволите последната версия на модела, за която трябва да се бръкнете над 200 000 бона, но все пак искате да сте гъзар, Филип препоръчва именно този автомобил: BMW Серия 6. Цената варира около 20-30 000 лв.
Четете още:
Канадците се споразумяха за до $2,1 млрд. обезщетения от VW
Повече мощност и завиващи задни колела за Lamborghini Aventador S
Красивото двуврато купе Mercedes-Benz C 124 навършва 30 години