А двокатите, подали иска срещу VW Group от името на хиляди собственици на автомобили твърдят, че над 10% от собствениците, чиито автомобили са били ремонтирани след „Дизелтейт”, твърдят, че техните автомобили губят мощност при висока скорост.
Адвокати Слейтър и Гордън от адвокатска кантора Slater and Gordon заявяват, че хиляди собственици на автомобили VW, Audi, Seat и Skoda са имали проблеми с надеждността на своите автомобили, след като те са преминали през ремонт, свързан с открития в тези автомобили преди години лъжлив софтуер. Проучването, проведено от кантората, разкрива, че 40% от запитаните са имали проблем с надеждността на автомобила си.
Най-често изтъкваните проблеми са увеличен разход на гориво (18%), намаляване на мощността на двигателя (16%), вибрации в двигателя (11%) и тотална щета за мотора (2%). Повече от половината от респондентите заявяват, че съжаляват, че автомобилът им е бил в сервиза с цел неутрализиране на лъжливия софтуер чрез т. нар фикс.
Адвокатската кантора представлява над 40 000 автомобилни собственици, засегнати от „Дизелгейт”. Над 17 000 човека са участвали в проучването, като от тях 11 600 са казали, че колите им са били ремонтирани от VW след „Дизелгейт”. Проучването е публикувано във връзка с предстоящо решение на най-висшата съдебна инстанция на Острова, която трябва да се произнесе дали е законово издържан стартът на най-големия колективен иск в британската съдебна история.
Проучването разкрива още, че около 8% от автомобили, преминали през процедурата за отстраняване на лъжливия софтуер, са имали над пет отделни дефекта след това.
За 20 дни Rimac C_Two бе разпродаден на цена от $2,7 млн.
Любов от пръв поглед с Volkswagen? Възможно е. Казва се Arteon (тест драйв)