Л уксозната електрическа лимузина иска да заприлича на S-Class, като за целта получи изправена звезда и фалшива радиаторна решетка, но това дизайнерско решение сякаш е грешно. EQS вече стандартно ще се предлага с AMG Line предна броня. И това е общо взето като промени с този фейслифт, поне що касае външния дизайн.
Промените в интериора са почти незабележими, като Mercedes е добавил хромирани акценти за вентилационните отвори на В-колоните. Дали да го споменаваме, но възглавничките на задните подглавници вече са с... контрастни шевове. Задните седалки би трябвало да са по-комфортни с добавената половин сантиметър пяна в облегалките. Повече комфорт се постига и с пакета Rear Comfort Package Plus, но срещу 3867 евро. Изпълнението MANUFAKTUR Selection добавя доста специални детайли, за което клиентите трябва да платят 16 600 евро.
Много по-осезаеми са промените в областта на задвижването, по-специално в батерията, чийто използваем капацитет вече е 118 kWh, а не както преди 108,4 kWh. По този начин пробегът на EQS 450 4MATIC се увеличава с 82 км – от 717 до 799 км, т.е. с 11%. Версията EQS 450+ дори прескача границата от 800 км, максималните са 822 км, но това в реални условия не изглежда като постижим параметър.
Обновеният модел може да се похвали и с по-мощна рекуперация. Иначе EQS вече се предлага стандартно с MBUX Hyperscreen; стандартна топлинна помпа, която използва остатъчната топлина от задвижването и батерията за подгряване на интериора; Disconnect Unit (DCU) при поделите 4MATIC прекъсва връзката на предния електромотор, като така моделът става 4х2 с цел икономия на енергия, при това електромоторът и трансмисията на предната ос спират работа и по този начин се увеличава пробегът.