Ч ешкият стартъп MW Motors обяви важни промени по електрическия си автомобил с ретродизайн Luka EV. И те не са маловажни: по дизайна, ново електрическо задвижване и преработено шаси.
Luka EV беше представен първо през 2018 г., но производството все още не е започнало.
MW Motors реши да преработи колата спрямо първоначалния си план. Едва ли ще отречете, че прилича повече на играчка, отколкото на реален автомобил.
За по-добра аеродинамика е сменена решетката. Други промени по композитната каросерия включват по-дискретните хромирани брони, по-широките задни калници, които могат да поемат по-добре 17-инчовите алуминиеви джанти, и преработените огледала.
Запазени са монтираните на калниците кръгли LED фарове и задни светлини, както тясно и тясното задно стъкло. Колата лесно може да бъде сбъркана с класически Volkswagen.
Няма снимки или изображения на интериора, но компанията споменава за доработено табло, по-големи седалки и повече пространство.
По-важните новости са в техниката. Нов електрически двигател с водно охлаждане заменя четирите мотора в колелата, а нова батерия ще позволи по-бързо зареждане. Кормилното управление, спирачките и шасито са модернизирани за подобрена безопасност и управление, в комбинация с ниския център на тежестта и баланса на теглото 50/50.
За динамика и пробег още не се говори.
Предишната версия беше с комбинирана максимална мощност от 67 к.с. и можеше да измине до 300 км между зареждания.
Първият прототип на модернизирания Luka EV ще бъде хомологиран през първата половина на 2023 г., последван от предварителните продажби. Официалният уебсайт посочва начална цена от 40 000 евро за модела, който се очаква да се предлага както с ляв, така и с десен волан.
MW Motors също така произвежда EV вариант на UAZ Hunter, макар че войната прави по-трудна продажбата на руския офроудър в Европа.