Клиентите трябва да бъдат образовани за електричките, за да ги купуват

Липсата на достатъчно интерес е предимно от непознаване на тези коли

cadillac celestiq

, Cadillac

Cadillac Celestiq

Н яма спор, че продажбите на електрическите автомобили, макар и да растат, не са с темповете, с които компаниите се надяваха. Затова не е изненада, че доста от тях започнаха да забавят прехода и вече не бързат толкова много да електрифицират всичко.

Има много теории и виждания защо електричките не са толкова популярни, колкото се очакваше. Една от тях е, че хората просто не са достатъчно добре запознати с тях и се подвеждат от различни митове и неверни твърдения. Освен това очакванията към тези автомобили трябва да са по-различни.

Така смята вицепрезидентът на Cadillac Джон Рот. В интервю за Bellingham Herald той споделя, че според него образованието на клиентите е ключът към успешното популяризиране на електрическите автомобили, съобщава CarScoops.

„Мисля, че е въпрос на образование. Има три основни характеристики, които са задължителни за пазара“, казва той.

Според него хората си задават няколко въпроса и имат притеснения, които компаниите трябва да адресират още преди клиентът да е решил да купува електрически автомобил. Когато той получи отговорите и се запознае по-добре с възможностите и особеностите на електрическите автомобили, много по-лесно ще вземе решение дали да си купи такава кола.

На първо място е темата с пробега. Той дава за пример, че всички електрически модели на Cadillac имат пробег от поне 480 км. „Така клиентът знае, че може да пътува спокойно всеки ден до работа и обратно и може да зарежда колата само през уикендите“, смята Рот.

Вторият въпрос е возията и управлението. „Тези автомобили се усещат по-различно. Имат нисък център на гравитацията и няма голяма гърбица на пода за трансмисията“, допълва Рот. Съответно в интериора дори може да има повече място, а и динамиката на управлението е по-различна и може да е по-атрактивна, особено при ускорението.

На трето място е цената и стойността, която получава клиентът за нея. Клиентът се пита може ли да си позволи такава кола, какво ще получи за тези пари, колко ще му струва да я поддържа и т.н. Според Рот по този въпрос отговорът ще е различен за всеки човек и най-лесният начин да го намери е да проучи възможностите и да пробва.

коли автомобили електрически автомобил електромобили Cadillac