Х ансйорг фон Геминген е доста известен в средите на най-верните почитатели на Tesla. Това е така, защо в края на ноември 2019 г. той се похвали, че е изминал със своята 2013 Tesla Model S P85+ (купена през 2014 г. като демо модел на 30 000 км) 1 000 000 км. И това се случи въпреки Tesla. Защо? Защото до момента е сменил цели 8 мотора и три батерии.
През последните две и половина години Геминген е минавал по 200 000 км средно. Всичко това той прави с три батерии, последната от които има 400 000 километраж. Трите са сменени гаранционно.
Оборудвана оригинално с 85 kWh батерия, неговата Model S e на втората си батерия и четвърти мотор, когато минава границата от 1 млн. км през 2019 г. Последната батерия – 63,1 kWh, монтирана на 1,2 млн. км, е с пробег 340 км. Той казва, че тя не е нова, но въпреки това след 400 000 все още има възможен пробег от 310 км.
#NeuesProfilbild pic.twitter.com/oD845twbvG
— Hansjörg von Gemmingen - Hornberg (@gem8mingen) June 17, 2022
Той разказва, че с последната батерия е заредил 4999 kWh на DC зарядно (на Supercharger той зарежда безплатно) и 78 000 kWh на АС зарядни станции. Най-евтино му излиза в домашни условия, където е монтирал соларни панели и един kWh му струва 25 евро цента.
И докато той няма забележки към батериите, проблемът му са моторите. Цели 8 до момента! Първият е ударник: изкарва с него 778 000 км, но след това следват проблем след проблем.
Надява се в следващите 2 години да запише 2 млн. км. Свързал се е с Tеsla, но отсрещна реакция е липсвала. Затова обмисля да смени автомобила.
Ако продължа по същия начин, няма проблем… Обмислям мисълта да поръчам Lucid Air с пробег над 800 км и да постигна повече рекорди”.
Yeap, the Roadster👏 https://t.co/TAid7tDRyt pic.twitter.com/ZIGOTdUdSK
— Hansjörg von Gemmingen - Hornberg (@gem8mingen) April 30, 2022
Фон Геминген е собственик и на Roadster, с който е навъртял над 700 000 км. Въпреки любовта му към марката, очевидно сега се заглежда по Lucid Air. За компанията той би бил идеалното рекламно лице, ако от Tesla го изпуснат.