BYD ще разшири европейската си електрическа гама с шести модел. Той ще се казва Seal U, SUV интерпретация на тема Seal седан. Дебютът му ще се състои по време на изложението IAA Mobility в Мюнхен. Нашата медия ще е там и ще ви направим свидетели на най-интересното от изложението, което се очертава да е изключително силно откъм китайско присъствие.
BYD Seal U ще бъде лансиран с две версии на LFP батерията. По-малката ще е с капацитет 71,8 kWh за пробег 420 км, докато батерията с 87 kWh трябва да е достатъчна за 500 км по цикъла WLTP.
Подобно на Seal, Dolphin и Atto 3, новият D-Class SUV е базиран на e-platform 3.0 на BYD, която използва собствените Blade батерии с LFP химичен състав на клетките. Архитектурата е 800-волтова.
Новият модел т. нар. технология cell-to-body, при която клетките стават структурна част от шасито, а не се монтират към него на блокове. При седана Seal се използва версия със задно с 230 kW и AWD версия със системна мощност 390 kW. Вероятно тази формула ще бъде копирана и при Seal U, но това предстои да се разбере в началото на септември (от 5 до 10), когато ще се проведе салонът в Мюнхен.
Там BYD ще представи и марката си Denza, която в Китай оперира в сътрудничество с Mercedes-Benz. Пред европейската публика ще дебютира големият ван Denza D9.