Втората част от Големия план на Мъск дава гръмки обещания

defaultimg

netinfo

П реди 10 години визионерът Илон Мъск пише първия си план за развитие на компанията. Той се състои от следното:

1. Създаване на автомобил с нисък обем на производство, който задължително ще е скъп; 2. Използване на парите за разработване на автомобил с по-ниска цена и средно по обем производство; 3. Използване на парите за създаване на достъпен автомобил в голям тираж на производство; 4. Предлагане на соларно задвижване.

Тези четири точки стоят на сайта на Tesla цели 10 години. Но снощи бяха свалени и заменени от други четири точки, които оформят втората част от плана на Мъск за развитие на Tesla.

В този план Мъск дава някои сериозни обещания относно бъдещето на транспорта. Един ден Tesla ще спре да произвежда само пътнически автомобили. Според Мъск, компанията ще започне производство на лекотоварни автомобили и дори ще предложи своя услуга за автономно споделено пътуване.

Сред големите обещания са многото модели, които Мъск твърди, че ще бъдат разработени. Сред тях влиза „нов вид пикап“ и компактен SUV. Те ще позволят на компанията да има модел във всеки основен пазарен сегмент, като никой от тях няма да се вмести под Model 3.

Мъск пише и за полу-автономеп камион, който „ще предложи съществено намаление на разходите за транспорт на товари, увеличавайки безопасността и забавлението при управлението му.“ Освен това ще се разработи и “градски транспорт с голяма плътност на пътниците“, което би трябвало да е начинът, по който Мъск приема градския автобус. И последните два модела не са само във въображението на Илон, защото той твърди, че те са в процес на разработване. Не само това, на той отива по-далеч и заявява, че концептуалните им модели може да видим още следващата година.

Всички тези автомобили един ден ще са напълно автономни и това ще промени начина, по който се придвижваме, твърди Мъск.

Първата стъпка ще е съсредоточена върху технологията, която трябва да стане устойчива на отказ или повреда, като това ще стане чрез вграждане на множество дублиращи подсистеми и алгоритми.

„Един ден ще може да извикате своя автомобил Tesla от почти всяка точка,“ пише Мъск, като по този начин всички ще се превърнат в част от мрежа за споделено пътуване. Когато автомобилът не се използва от собственика си, той ще генерира приход за него, участвайки в безпилотната флотилия на Tesla.

Мъск иска да намали и зависимостта от изкопаемите горива. Той иска да направи соларните панели широко разпространен продукт. Чрез сливане на SolarCity и настоящия PowerWall на Tesla, компанията му ще комбинира генерирането на енергия и съхранението й в домовете на хората.

Ето как изглежда Master Plan Part II:

1. Създаване на соларни покриви с интегрирана батерия за съхранение на енергията;

2. Разширяване на електрическата моделна гама до основните пазарни сегменти;

3. Създаване на автономно шофиране, което е 10 пъти по-безопасно от личното управление;

4. Създаване на възможност автомобилът да ви носи доходност, когато не го използвате.

Четете още:

Следващото Audi A8 ще е автономно

Mercedes показа автономен автобус

BMW ще въведе автономно шофиране до 2021 г.

Източник на статията: Vesti.bg

Tesla Тесла Илон Мъск Мъск