Н овите модели на Volvo вече се предлагат с възможност за актуализация на софтуера по въздуха (OTA), съобщи компанията. Технологията ще достигне до над 190 000 клиенти на 34 пазара по цял свят.
Те ще видят своите информационно-развлекателни системи актуализирани до най-новата версия на Android Automotive OS, Android™ 11 с OTA, която ще излезе тази седмица.
Също така ще получат достъп до нови приложения в Google Play, включително навигация.
Информационно-развлекателната система на Volvo Cars е разработена съвместно с Google и предоставя на клиентите удобен интерфейс, отлична свързаност и достъп до добре познати приложения и услуги.
Нещо важно за притежателите на коли под знака на Recharge: актуализациите подобряват също така функциите за управление на енергията. Това помага да се поддържат подходящи температури на батерията както през студените, така и през топлите дни, увеличавайки пробега с едно зареждане и намалява времето за зареждане.
Volvo обяви, че за месец март са продадени 58 667 автомобила, което е с 22,1 процента по-малко спрямо същия месец на миналата година, като в същото време търсенето е било голямо със 174 процента повече в сравнение с м.г.
Шведската компания също страда заради липсата на полупроводници. Тя вече оповести, че е коригирала прогнозата си за следващото тримесечие.
За изминалото са продадени 148 295 автомобила. 33,6 процента от тях са Recharge, като напълно електрическите са 7,9 на сто. Само за март този процент е 9,0.