Когато през 2008 г. Ратан Тата представи модела "Нано", струващ в Индия 2500 долара, собственикът на компанията стана известен навсякъде, като създател на най-евтината кола на света.
Три години по-късно марката е пред провал и въпреки бума на индийския автомобилен пазар, продажбите на "Тата" са паднали значително.
Компанията трябва да измисли начин и да върне модела отново под светлината на прожекторите.
Сега цената от 2500 долара е променена на 4,6 млн. долара...
Ето как. Индийският производител е обединил сили с бижутерската компания "Голдплус", която е използвала 80 кг 22-каратово злато, 15 кг сребро и сериозни количества скъпоценни камъни.
"Тата" ще показва специалната версия в различни дилърства през следващата половин година, с което цели да поддържа интереса на клиентите към модела.