Skoda търси подизпълнители да помагат с производството

defaultimg

netinfo

О т момента, в който вдигна спирачката, натискана от Фердинанд Пиех, Skoda тръгна стремглаво нагоре. Чешкият производител е яхнал вълната и предвижда до 2025 г. да произвежда по над 2 млн. автомобила годишно. Таза атака оглавяват Kodiaq и Karoq, които към края на 2018 г. ще изведат компанията до над 1,2 млн. продажби.

Тук ще отбележим, че Skoda вече изпревари Audi в рамките на Групата, превръщайки се във второто най-печелившо подразделение след Porsche.

Проблемът е, че компанията не може да посрещне нарастващото търсене и заводите й се задъхват, пише Reuters. “Има много възможности да покрием пиковете в поръчките,” заявяват от Skoda, добавяйки, че неизползваният производствен капацитет на останалите заводи VW Group няма да е достатъчен.

“Поради тази причина разглеждаме алтернативни възможности, сред които се включва и възможно намиране на подизпълнител.”

През март източници от Skoda заявиха, че компанията търси начини да произвежда повече, един от които е построяването на завод извън Чехия.

Бернд Остериох, човекът, който отговаря за работната ръка на VW Group, зави, че изнасянето на част от производството на Skoda в Германия няма да реши проблема на марката. Решението на казуса трябва да бъде взето до ноември.

Тук ще отворим скоба, че тримата големи в Германия (BMW,Daimler и VW) често използват подизпълнители, каквито са австрийската Magna (MG.TO) или финландската Valmet Automotive. Последните наеха 1000 нови служители през тази година, за да помогнат в наваксването с производството на Mercedes GLC и новата А-класа.

Да отдадем почит на легендата Mercedes S-Class W140 (видео)

1 млрд. евро глоба за Volkswagen в Германия

Това става модно! Ковчегът е заменен от автомобил

Източник на статията: Vesti.bg

производство на автомобили Шкода Skoda