Shooting Brake, плъг-ин и R-ка за обновения VW Arteon

Volkswagen Arteon

Volkswagen

К огато преди години за пръв път тествах Arteon, констатирах, че това е най-добре изглеждащият модел на Volkswagen. Сега мога да кажа същото, след като моделът премина задължителния фейслифт, при който предницата на модела е придобила характерното фирмено излъчване отпред. Към това дизайнерите са добавили по-спортни въздухоотвори, повече хром, по-спортни ауспухови накрайници и нови стопове.

Това не е никак малко за тази фаза от живота на модела, но въвеждането на пазара на новия Arteon Shooting Brake е далеч по-смело решение. Той е спортно-елегантно комби, което може да превозва до 1632 л товар, когато задните седалки са сгънати.

Volkswagen

В купето промените не са толкова много. Виждаме ревизиран кокпит, нов волан и модернизирана централна конзола със „сензорни плъзгачи” за автоматичната климатична система. Вентилационните й отвори също са пипнати, като моделът е оборудван с новата MIB3 инфоразвлекателна система, поддържаща безжичен Android Auto и Apple CarPlay. Клиентите ще могат да избират между 30 цвята на амбиентното осветление, индуктивно зареждане на смартфон и 700-ватова аудио система Harman/Kardon. Arteon е оборудван и с опционалната система Travel Assist за „частично автоматизирано управление” при скорости до 130 км/ч.

Volkswagen

Изцяло ново е плъг-ин хибридното задвижване с 215 к.с. и 400 Нм. Повече конкретика не бе дадена. Може да се предположи, че тук е взета компановката от Passat GTE, което ще рече 1,4-литров турбо мотор със 156 к.с., работущ съвместно с електромотор със 115 к.с. и батерия с капацитет 13 kWh.

Volkswagen

За тези, които търсят повече мощност, но без възможност да се движат в изцяло електрически режим, VW е подготвил Arteon R с 320 „коня” (очакваме да разберем дали и той не е плъг-ин хибрид), който се отличава с по-спортен дизайн и система за задвижване на четирите колела с технология R-Performance Torque Vectoring technology. Тя разпределя въртящия момент между осите, но и между задните колела, за да оптимизира сцеплението в различните пътни ситуации.

Opel извади електрическата Mokka, промените са огромни

Ford Puma е новият върховен хищник при компактните кросоувъри (тест драйв)

Пенсионер на 78 си купи кола със 720 к.с. за 770 000 лв.

Източник на статията: Vesti.bg

Volkswagen Arteon Volkswagen