Първият хибрид на AMG е най-мощният сериен модел от Афалтербах

Пламен Георгиев,
Mercedes AMG GT 63 S E PERFORMANCE

, Mercedes-AMG

Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

П ървият хибриден модел от Mercedes-AMG влиза в серийно производство. Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE се основава на технологии от Формула 1. Концепцията включва отличителна схема на задвижване с електрически мотор и батерия на задния мост, както и високопроизводителна батерия, собствена разработка.

Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE (комбиниран разход на гориво: 8,6 л/100 км; комбинирани емисии на CO2: 196 г/км; средна консумация на енергия: 10,3 кВтч/100 км според WLTP) съчетава впечатляващи производителност и динамика с максимална ефективност благодарение на специалното си задвижване.

Mercedes-AMG

Комбинацията от 4,0-литров V8 битурбо двигател и електромотор генерира системна мощност от 620 kW (843 к.с.) и максимален въртящ момент над 1400 Nm. Незабавната реакция на електрическото задвижване на задния мост, бързото разгръщане на въртящия момент и подобреното разпределение на теглото създават усещане за изключителна динамика на шофиране. Производителността на най-мощния сериен автомобил от Афалтербах до момента е впечатляваща: ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 2,9 секунди, а 200 км/ч се достига за по-малко от десет секунди. Ускорението завършва при 316 км/ч.

Mercedes-AMG

Както във Формула 1, батерията е специално проектирана за бързо снабдяване с енергия и оптимален разход. Високопроизводителната батерия на AMG GT 63 S E PERFORMANCE има капацитет от 6,1 kWh, 70 kW непрекъсната мощност и развива 150 kW максимална мощност за десет секунди. Ниското тегло от само 89 килограма позволява много висока плътност от 1,7 kW/kg. За сравнение: конвенционалните батерии без директно охлаждане на клетките постигат около половината от това показание. Зареждането става чрез 3,7 kW интегриран заряден модул за променлив ток на станция за зареждане, wallbox или от контакта в дома. Батерията е предназначена за бързо извличане и подаване на енергия, не толкова за постигане на възможно най-дългия пробег.

Skoda Fabia с най-доброто си изпълнение до момента (тест драйв)

Кризата с чипове съсипва индустрията: до 9 млн. по-малко коли

Батерията на бюджетния електромобил ACM City One ще може да се сменя по време на път

Източник на статията: Vesti.bg

Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE Mercedes-AMG Mercedes