Porsche обнови Cayenne GTS и го направи още по-динамичен, прецизен и луксозен. Промените в екстериора са малки, но забележими.
Например HD LED матричните фарове вече са стандартни. Същото важи и за Sport Design пакета. Той включва черни престилки и лайсни около прозорците и др.
Накрайниците на ауспусите стават бронзови и по-акцентирани. А джантите са 21 цола и стават в сиво.
В интериора има новата версия на Porsche Driver Experience системата с извит дисплей за арматурното табло. Амбиентното осветление и Bose системата за озвучение също стават стандартни. В стандартните екстри има панорамен покрив и заден спойлер за GTS Coupe. Като допълнителна опция се предлага и още един дисплей за пред пътника.
За почитателите на спортното шофиране Cayenne GTS ще предлага 3 допълнителни пакета за олекотяване на колата. С тях може да се спестят максимум 25 кг. тегло. Това се постига чрез повече карбонови елементи, олекотен покрив и по-малко изолация.
Дори и без олекотяването, Cayenne GTS ще привлече вниманието. Механиката и задвживането са сериозно преработени и с конкретна цел – максимум динамика.
GTS има ново окачване, което е с 10 мм по-ниско и е разработено специално за него. Стандартно е монтирано адаптивно въздушно окачване с Porsche Active Suspension Management и Porsche Torque Vectoring Plus.
А двигателят? Как звучи 4-литров туин турбо V8, който е преработен и подобрен във всяко отношение? Мощността вече е 500 к.с., а въртящият момент е 660Nm.
Трансмисията също е ревизирана. Тя е 8-степенна Tiptronic S с по-бързи реакции в спортните режими.
Взети са и технологии от Turbo GT. Сред тях са Porsche Traction Management с трансферна кутия с независимо охлаждане.
Porsche казва, че Cayenne GTS ще спринтира от място до 100 км/ч за 4,4 секунди. Максималната скорост е 275 км/ч.
Porsche не казва какви са цените на новия модел. Поръчките са отворени и за двете версии, а доставките започват още това лято.