В ъпреки че самото име на модела подсказва, че това не е реален автомобил, а такъв, на който ще може да си упражняваме уменията в Gran Turismo за PlayStation, той включва елементи от „реалния свят“, които ще повлияят на дизайна на новата Corsa, казва Марк Адамс пред Autocar. Новият модел чакаме догодина.
Концепцията, която намига към минали модели на Opel в моторните спортове, като например рали автомобила Manta 400, също така подчертава плановете на компанията за горещи модели GSE. Шефът на дизайна Адамс я нарича „моментът Type R“ за Opel. Той казва още, че целта е да се създадат „наистина постижими постер автомобили“ с „подходяща производителност“, които ще „накарат хората да гледат на марката по различен начин“, като същевременно ще се харесат на по-младата аудитория.
Концепцията е базирана на платформата STLA Small на Stellantis, която може да бъде използвана за първи път от седмото поколение Corsa. Марк Адамс казва още, че използването на тази нова, все още неизползвана за сериен модел платформа е било съвсем умишлено, както и използване на името Corsa.

Opel
В сравнение с настоящата Corsa, базирана на платформата CMP, концепцията е със 130 мм по-дълга и 105 мм по-широка, което предполага, че моделът няма да нарасне твърде много по размер. Забележително е, че концептуалният модел се захранва от същата батерия с капацитет 82 kWh като по-големия Grandland, докато най-голямата батерия, налична в настоящата Corsa, е 52 kWh.
Въпреки радикалния екстериор, могат да се открият елементи с фокус върху производството и конвейра. Това включва „по-техническата“ интерпретация на емблемата „Compass“ на Opel, която определя дизайна на предните и задните светлини на концепта. Фирмената предница „Vizor“ също е преработена. Докато настоящите модели разполагат с гланцово черен панел, при концепта той е прозрачен с дневни светлини отзад. Мотивът със светкавицата също свети.
Новият концептуален модел показва амбицията на Opel за своето спортно подразделение GSE. Очевидно са повече от амбициозни, защото в този случай говорим за 800 к.с. и 800 Нм от два електромотора, монтирани в кола, тежаща 1170 кг. Компанията твърди, че тези цифри са достатъчни за ускорение до 100 км/ч за 2,0 секунди – по-бързо от Bugatti Chiron. Максималната скорост е ограничена на 315 км/ч. Тези цифри са хипотетични, като се има предвид, че колата може да се управлява само във видеоиграта Gran Turismo.
Марк Адамс казва, че моделът не е напра те е „направен просто да изглежда готино“. Активният спойлер е най-важното олицетворение на това: той може да се простира далеч отвъд задната част на автомобила, за да намали съпротивлението и да увеличи стабилността при висока скорост, а също така да се завърта нагоре, за да действа като въздушна спирачка при завиване. Концепцията разполага и с широки следи, „плаваща“ предна част, активен дифузьор и множество вентилационни отвори. Освен това използва система за възстановяване на кинетична енергия (KERS) за изпреварване.
Адамс иска да внесе елементи от радикалния дизайн на концепцията в производство – и твърди, че наличието на дизайнерска концепция като Corsa GSE Vision Gran Turismo потенциално позволява това.