В края на миналия месец Opel представи Astra GSe, което означава хибридна версия, а зад буквите GSe вече не стои Grand Sport Einspritzung (“инжекция”), а Grand Sport Electric.
30-ина дни по-късно дойде ред и на Grandland.
А всъщност нямаме кой знае каква новина, защото кросоувърът беше първият сериен автомобил на Opel, който комбинира двигател с вътрешно горене и електрически мотор, когато беше пуснат на пазара през май 2019 г.
Преди да последва фейслифт през юни 2021 г.
Просто занапред ще се предлага на пазара като Grandland GSe. 1,6-литровият бензинов агрегат с турбокомпресор и два електромотора осигуряват обща максимална мощност от 300 к.с.
Това е достатъчно, за да може автомобилът да ускори до 100 км/ч за отличните 6,1 сек. Максималната скорост е 235 км/ч, а изцяло на електрически режим тя е лимитирана на 135 км/ч.
Opel посочва условен среден разход от 1,3 л на 100 км и вредни емисии от 29-31 г/км. Подобно на Astra GSe, и този модел получава пренастроени окачване и кормилно управление, за да придаде по-динамично шофиране.
Grandland GSe може да се похвали с McPherson отпред и многораменно окачване с по-твърди пружини и амортисьори, които се възползват от технологията на Koni за селективно амортизиране (FSD).
Спортният PHEV е снабден с 19-инчови джанти с дизайн, наподобяващ този на концепцията Manta GSe.
Вариантът GSe също така получава специално изработен заден дифузьор и специална емблема на вратата на багажника. Отвътре седалките са обвити в алкантара и осигуряват по-голяма странична опора.