Обновеният Range Rover Velar вдига още нивото

Той ще се предлага с по-голяма батерия за варианта PHEV и нова инфотейнмънт система

,
Range Rover Velar

, Range Rover

Range Rover Velar

Land Rover представи обновена версия на Range Rover Velar за тази година. Докато външните промени са трудни за забелязване, интериорът е преработен основно и вариантът PHEV има по-голяма батерия, което води до увеличен пробег.

RR Velar първоначално беше представен през 2017 г. и актуализиран през 2020 г. Този път обаче промените са по-значителни за елегантния SUV, който стои между Evoque и Range Rover Sport.

Range Rover

Както отбелязахме, дизайнерите не са имали много работа по екстериора, но ако питате нас, това не е било необходимо, тъй като Velar така и така изглежда чудесно. А както е известно, когато нещо върви добре, промени не се правят.

Актуализираните фарове имат дневни светлини като бижута и обграждат дискретно ревизирана предна решетка. Отзад долната част на бронята е леко обновена.

Range Rover

По-големи промени се наблюдават в интериора, където Velar използва луксозния 11,4-инчов екран за информационно-развлекателната система на Land Rover с „плаващ“ извит сензорен екран. Тази хардуерна промяна го привежда в съответствие с RR и RR Sport, позволявайки на потребителите достъп до 80 процента от наличните функции само с две докосвания на екрана.

Range Rover

Pivi Pro може да приема актуализации по въздуха и да се възползва от безжичната поддръжка на Android Auto и Apple CarPlay, заедно с безжичното зареждане в нова зона за съхранение в централната конзола. Актуализации също са планирани за задвижването и шасито, заедно с навигационни карти и бордова диагностика.

Има нова тапицерия, която не е кожена, но е доста ексклузивна, а луксозният автомобил може да се поръчва с нови цветове.

В Европа обновеният Velar се предлага и като P400e с plug-in хибридно задвижване. Той получава батерия с увеличен капацитет от 13,6 кВч до 19,2 кВч, за да осигури 64 км на електрически режим по цикъла WLTP. Това е с 11 км повече отпреди.

Range Rover

Инженерите са увеличили максималната мощност на зареждане до 50 киловата, като от 0 до 80 процента това става за 30 минути. Пълното зареждане отнема 2,5 часа от стандартно 7 кВ AC зарядно устройство.

Останалата част от гамата включва бензинови и дизелови опции, като повечето от тях разполагат с 48-волтова “мека” хибридна технология. Всички те са съчетани с осемстепенна автоматична трансмисия, изпращаща мощността и към четирите колела.

Всичките шестцилиндрови и PHEV версии се предлагат стандартно с Adaptive Dynamics (активно окачване), докато електронното въздушно окачване е опция.

Velar е със следните варианти:

P250: 2,0 л, 4-цилиндров бензин, 250 к.с. 365 Нм;

P340: 3,0 л, 6-цилиндров бензин, MHEV, 340 к.с., 480 Нм;

P400: 3,0 л, 6-цилиндров бензин, MHEV, 400 к.с., 550 Нм

P400e: 2,0 л, 4-цилиндров бензин с електрически мотор, PHEV, 404 к.с., 640 Нм

D200: 2,0 л, 4-цилиндров дизел, MHEV, 204 к.с., 430 Нм

D300: 3,0 л, 6-цилиндров дизел, MHEV, 300 к.с., 650 Нм

Land Rover Range Rover Velar Range Rover