О бновеният Ford Mustang бе представен едва снощи, а вече предизвика много „за” и „против” промените. Защото, за разлика от повечето фейслифтове (при този на BMW Серия 4 не може да забележиш промените), Ford Mustang 2018 е много, много силно променен. Но на мен това ми допада, защото сега моделът е станал още по-мощен и още по-агресивен като визия.
Най-големите разлики се забелязват отпред. Новият капак на двигателя сега се спуска с 20 мм по-ниско. Отворите в капака са с нова форма, докато радиаторната решетка е по-голяма и по-широка. Тя заема централно място в почти изцяло променената предна маска. Фаровете, които вече са LED, също са с нова форма.
Промените отзад също не са малко, макар и не толкова радикални за фейслифт. Имаме нова форма на LED светлините, нова е бронята, както и спойлерът. Различните модификации ще могат да се различават по ауспусите: EcoBoost моделите ще са с два ауспуха, докато 5,0-литровият V8 GT е с четири. Предлагат се също три нови екстериорни цвята и десет нови джанти.
Никой не спори, че изцяло цифровото приборно табло е готино. То се предлага като опция. Това е радикална промяна спрямо двойното аналагово табло (на сегашния модел), като скоростомерът и оборотомерът обграждат цифровия борд компютър. Други промени са нова облицовка за централната конзола, алуминиеви дръжки на вратите, нови тапицерии за седалките, емблемата на Mustang върху арматурното табло и дори нов ключ.
На върха в гамата си остава 5,0-литровият V8, който се е сдобил с нова система за впръскване на горивото, а степента на сгъстяване е увеличена от 11:1 на 12:1. Резултатът е по-висока мощност, по-висока граница на максималните обороти и по-нисък разход на гориво. Към момента още няма конкретни цифри.
EcoBoost двигателят си остава, но с увеличен въртящ момент и по-добро ускорение, но Ford все още пази конкретните цифри.
Атмосферният 3,7 V6 вече е история. Той е по-маломощен от 2,3Т и по-жаден от него, което е било причината да бъде изоставен.
Като опция се предлага новата 10-степенна автоматична трансмисия, която ще се предлага за V8 и EcoBoost двигателите.
Стандартната 6-степенна механична кутия вече е с два съединителя. Тя трябва да се справя по-добре при смяната на предавките, както и с увеличения въртящ момент на моторите.
Част от пакета Performance е и окачването MagneRide, което се предлага и за съществуващия GT350.
Нови са и няколко системи за активна безопасност, както и активната система за модулиране на звука през ауспусите.
Четете още:
Ford Focus RS крие д-р Джекил и мистър Хайд в един образ (тест драйв)