К итайският модел подобри световния рекорд от 1999 г. в лосовия тест. Пресслужбата на марката IM (съвместен проект на концерна SAIC и IT гиганта Alibaba) потвърди, че новият модел L6 е подобрил с голяма стъпка резултата на Citroen Xantia. Електрическият "китаец" е успял да премине коридора с рязка смяна на лентата на движение (лосов тест) със скорост от 90,96 км/ч, докато резултатът на френския лифтбек преди 25 години е 85 км/ч.
Нещо повече, електрическият седан L6 е способен да направи лосовия тест дори без шофьор зад волана и с доста висока скорост. Сега, с опитен водач на шофьорското място той постигна скорост от 90,91 км/ч, много по-висока от изявени спортни модели като Porsche 718 Boxster (79 км/ч) или BMW M4 (76 км/ч).
Това постижение се дължи на специалното окачване и добре калибрираните системи за подпомагане на водача. Електрическият седан има „цифрово“ шаси: компютърът оценява претоварванията, действащи върху автомобила по три оси, за да минимизира накланянето на каросерията и да избегне неравномерното натоварване на гумите. По време на резки, високоскоростни маневри IM L6 остава стабилен, което позволява взимането на завои с по-високи скорости.
Други фактори включват напълно контролирано шаси, адаптивно окачване и усъвършенствана система за стабилизация, която работи of 30% по-бързо от традиционната.
Въпреки че IM L6 е много бърз електрически автомобил (ускорението от 0-100 в топ версията отнема 2,7 секунди), цената е разумна: най-оборудваният седан струва 346 000 юана ($49 000). В Поднебесната империя продажбите започнаха преди месец и половина, но дилърите все още нямат всички конфигурации - доставките на електрическите модели с полутвърда батерия и автономност от 1000 километра ще бъдат отложени до есента.