П ри ръст на пазара на нови автомобила за 2022 г. от 7,8% (дерегистрациите не са включени), четирите марки под шапката на „Мото-Пфое” показват отлични резултати по процентен ръст на продажбите. Ford отбелязва общ ръст от 18,5%. Ръстът на леките автомобили на Ford, категория М1 e 42,2%. В сегмента на еднотонните ванове Ford Custom е най-продаваният автомобил. В категория М2 Ford e с ръст от 233,3% и е лидер с 40,8% пазарен дял.
Ръстът в представянето на Volvo е 16,4%. Бестселър у нас продължава да бъде XC90, който за миналата година реализира близо 50% увеличение. Шведската марка отбелязва и блестящ старт при електрическите автомобили, като те заемат впечатляващите 13% от общите продажби. Заедно с plug-in хибридите, 38% от продажбите на Volvo в България са електрифицирани автомобили.
Jaguar регистрира 13,0% ръст в продажбите. Впечатление прави електрическият I-PACE, който отбелязва над 64% увеличение спрямо 2021 г. и вече заема 30% дял от общите продажби на Jaguar.
Ръстът в продажбите на Land Rover е 7,4% Поръчаните и недоставени автомобили Land Rover надвишават годишните продажби за 2022 г. Бестселър за марката в бъдеще се очертават „Императора“ Range Rover и най-новият модел на бранда - Range Rover Sport. До момента за двата модела „Мото-Пфое” регистрира над 150 поръчки.