Фейслифтът на Peugeot 308 с 8-степенен автоматик и нов дизел

defaultimg

netinfo

Днес Peugeot официално показа обновената визия на 308, с който преди две и половина година спечели приза „Автомобил на годината в Европа”. От пръв поглед се откроява новата радиаторна решетка, която вече видяхме да дебютира при новите кросоувъри на марката. От фаровете започва рязко изразен ръб, който слиза към видоизменената броня, която сега се отличава с два големи и атрактивни въздухозаборника в двата си края. Капакът на двигател също е нов.

Задницата се откроява със светлинния подпис с трите характерни черти под формата на нокти, които са видими и през нощта.

В оборудването на модела може да се отбележат осем асистиращи системи от най-ново поколение. 308 е първият модел на PSA Group, оборудван с автопилот със стоп функция (при автоматична трансмисия) или функция 30 км/ч (при механична трансмисия).

i-Cockpit на новия 308 включва функцията Mirror Screen, която дублира смартфона на сензорния екран на автомобила. Това е triple-play система, съвместима с протоколите на Mirrorlink, Android Auto и Apple Carplay.

Дизеловият двигател BlueHDi 180 S&S, предлаган ексклузивно за новия PEUGEOT 308 GT, е съчетан с автоматична трансмисия EAT8 от ново поколение (разработена съвместно с японските специалисти Aisin). Новият 308 е първият модел на PSA Group, оборудван с новия дизелов двигател BlueHDi 130 S&S.

Четете още:

Ню Йорк е заработил за година $545 млн. от неправилно паркиране

Потенциал за 50 пъти по-високи продажби на електромобили в САЩ

Honda Civic кара другите да изглеждат извън модата (тест драйв)

Източник на статията: Vesti.bg

Пежо 308 Пежо Peugeot 308 Peugeot