П одобно на дизеловите и бензиновите двигатели, купетата и кабриолетите са изчезващ вид. Стремежът на клиентите към SUV-ове направи така, че останаха изключително малко на брой красавци като този LC, който Lexus направи още по-атрактивен. За европейския пазар компанията подобри инфотейнмънт системата, оборудването, пипна окачването и представи специалното изпълнение Ultimate Edition, което е едно последно намигване на невероятния суперавтомобил LFA, чийто V10 си остава едно от най-великите творения на двигателостроенето.
Боята Hakugin White на Ultimate Edition е мат, вдъхновена от финия японски порцелан. За контраст са използвани черни детайли, включително черен карбонов заден спойлер при купето. При кабриолета той е по-малък и е в същия бял цвят, но контрастира със светлините отпред и отзад. В двата ъгъла отпред се открояват вертикалните такъв липсва, но отпред виждаме два вертикални отвора с хоризонтално разположени перки. Тяхната цел е да контролират въздушния поток и да прилепят повече предницата към асфалта, похвати, които се срещат при състезателните автомобили.
Lexus казва, че 5,0-литровият V8 двигател в Ultimate с 478 к.с. и задният диференциал са леко пренастроени, за да се оптимизира звукът и реакцията на задвижващия тракт. Интериорът се различава от този на стандартните модели със специалната табела върху конзолата и кожената тапицерия в цвят Kachi-Blue. Нишки с такъв цвят са се използвали преди векове в изработването на самурайските брони.
Но представянето на Ultimate Edition не е единствената новост за моделна година 2024. Стандартните купе и кабриолет LC вече се предлагат с по-голям 12,3-инчов сензорен дисплей, разположен 86 мм по-близо до водача. Най-интересното е, че дизайнерите вече са узрели за идеята да премахнат ненужния и неинтуитивен сензорен контролер от конзолата между седалките. Моделите вече могат да се поръчат с двуцветна сино-бяла тапицерия, другата опция е резултат от комбинацията между черно и червено, за да се получи блед розов цвят.
Технологичните подобрения също са налични. Системата Pre-Collision System вече може да засича велосипедисти, да намалява скоростта на Круиз контрола преди завои и помага при завиване на кръстовище. По-важното е, че инженерите са поработили по компонентите на окачването, пренастроили са 10-степенната скоростна кутия и са дали възможност на клиентите да се радват на режим Expert, който позволява да завъртите „дупето” на този красив автомобил.