Daimler ще е най-големият производител на луксозни автомобили през 2016 г.

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

"Ние ще постигнем целта си тази година, четири години преди плануваното,” заяви Дитер Цече. Той има предвид целта на компанията да се превърне в най-големия премиум бранд през 2020 г.

Тази цел Daimler обявява през 2011 г., когато, според Цече, всички са се смяли. Но сега босът на Daimler е повече от красноречив, а това значи, че Mercedes ще изпревари BMW за пръв път след 2005 г., когато губи короната от баварците.

Mercedes е на път да постигне продажби от над 2 млн. коли за цялата 2016 г., заяви Цече по време на пресконференция миналия четвъртък във Франкфурт. Така компанията ще изпревари BMW и Audi.

През първите 10 месеца на годината продажбите на Mercedes са нараснали с 12% до 1,71 млн. автомобила. С това марката изпреварва ръста от 5,5% на BMW и неговите 1,64 млн. продажби за същия период. При Audi ръстът е от 4,2% и общо 1,55 млн. коли за въпросния 10-месечен период.

Ръстът на продажбите на Mercedes през ноември е 13% или 182 602 бройки, с което реализацията на марката за 11-те месеца става 1,89 млн.

Тези резултати се дължат на агресивната продуктова офанзива, насочена към разширяването на компактната моделна гама.

Четете още:

Ново 20: Освен жената до вас, сега и Honda NeuV ще изпитва чувства

ADAC класира най-чистите и най-мръсните сред 45 модела

„Кортеж” по-китайски: партийната лимузина и в народна версия

Източник на статията: Vesti.bg

луксозни автомобили Дитер Цече Mercedes-Benz Daimler