"Ние ще постигнем целта си тази година, четири години преди плануваното,” заяви Дитер Цече. Той има предвид целта на компанията да се превърне в най-големия премиум бранд през 2020 г.
Тази цел Daimler обявява през 2011 г., когато, според Цече, всички са се смяли. Но сега босът на Daimler е повече от красноречив, а това значи, че Mercedes ще изпревари BMW за пръв път след 2005 г., когато губи короната от баварците.
Mercedes е на път да постигне продажби от над 2 млн. коли за цялата 2016 г., заяви Цече по време на пресконференция миналия четвъртък във Франкфурт. Така компанията ще изпревари BMW и Audi.
През първите 10 месеца на годината продажбите на Mercedes са нараснали с 12% до 1,71 млн. автомобила. С това марката изпреварва ръста от 5,5% на BMW и неговите 1,64 млн. продажби за същия период. При Audi ръстът е от 4,2% и общо 1,55 млн. коли за въпросния 10-месечен период.
Ръстът на продажбите на Mercedes през ноември е 13% или 182 602 бройки, с което реализацията на марката за 11-те месеца става 1,89 млн.
Тези резултати се дължат на агресивната продуктова офанзива, насочена към разширяването на компактната моделна гама.
Четете още:
Ново 20: Освен жената до вас, сега и Honda NeuV ще изпитва чувства
ADAC класира най-чистите и най-мръсните сред 45 модела
„Кортеж” по-китайски: партийната лимузина и в народна версия