А ко има нещо, на което сме „царе“ в България, то това е безкрайната ни търпимост към всичко и всеки. Сеирджийската гледаме отстрани и коментираме на маса, докато този другар е взел нещата в свои ръце. Случката се разиграва в началото на седмицата, когато недоволен собственик на Range Rover паркира возилото си пред шоурум на Land Rover и Jaguar в Санкт Петербург. Целият автомобил е облепен с послания, които ясно казват мнението на собственика за возилото.
А те са недвусмислени: не ви трябва да си имате работа с този луксозен и доста скъп автомобил.
Най-колоритният е този на задното стъкло, който казва: „Уважаеми Range Rover! Вземете, моля ви, това го**о, което през цялото време се чупи.“ На предното ляво стъкло пише „Струва колкото тристаен на Невски.“ (тристаен апартамент на централен булевард в Санкт Петербург, бел. р.)
В мрежата снимките се разпространяват с #avtovedro. Не е изключено това да е PR акция, тъй като автомобилът и стикерите са много професионално облепени и изработени.
Да, изглежда нереално някой сам да пише подобни неща за продуктите си, но има ПР-специалисти у нас, които сме чували нееднократно, че е по-важно да се говори за теб, докато съдържанието на казаното не е от голямо значение.
Четете още: