П рез 2022 г. от Маранело към клиентите по света са потеглили 13 221 автомобила, ръст от 18,5%. От компанията не казват кой модел се е продавал най-много. При конкурентите от Lamborghini това е Urus, който е пласиран 5367 пъти, докато Huracan е с 3113 продажби.
В Маранело обаче са поддържали Purosangue на 20% от годишния му производствен капацитет.
Нетните приходи на компанията са нараснали с 19,3% спрямо 2021 г., до 5,095 млрд. евро, като нетната печалба възлиза на 939 млн. евро.
Тези цифри навеждат на мисълта, че второто най-добро нещо след това да притежаваш Ferrari, е да работиш за Ferrari. Защото компанията ще сподели част от печалбата си със своите близо 5000 служители. Те ще получат до 13 500 евро бонус, това е с 12,5% повече спрямо миналогодишният им бонус.
Какво да очакваме от Ferrari през 2023 г.? това могат да кажат малцина, но за момента те мълчат. Предполага се, че ще видим кабриолет на базата на Roma. Знае се също, че се работи по суперавтомобил с предноразположен V12 двигател, който трябва да замени 812. Не е ясно дали той ще бъде показан до края на годината.
Сигурно е, че през 2025 г. трябва да видим първия електрически модел на Ferrari, който ще допълни електрифицираната гама от плъг-ин хибриди 296 GTB/GTS и 488 GTB/Spider.