В сяко година Супербоул е най-голямото, следено и обсъждане единично събитие в Съединените щати. За сравнение - избори, наградите “Оскар” и откриване на Олимпийски игри (например), имат около 5 пъти по-ниска гледаемост.
Затова не е изненада, че BMW отново се завръща на Super Bowl (13 февруари) със специална реклама за електрическия iX, а режисьор е номинираният два пъти за „Оскар” Брайън Бъкли, като рекламата ще бъде излъчена по време на третата рекламна пауза от първата четвърт на играта.
Рекламният клип е с продължителност 60 секунди. Видеото се откроява с присъствието на Терминатора Арнолд Шварценегер и номинираната за „Оскар” Сaлма Хайек Пино.
Шварценегер играе ролята на Зевс, гръцкият бог на гръмотевиците и светкавиците, а Хайек Пино играе съпругата му, богинята Хера, които се оттеглят от планината Олимп към спокоен живот в Палм Спрингс, Калифорния. Зевс обаче има постоянни проблеми с електроуредите и съседите си, които го молят да им зарежда количката за голф и ножицата за живия плат. Хера решава да върне вълнението от живота на „пенсионера” Зевс, заради което му подарява електрическо BMW iX.
75% процента от решенията, взети в брака за това за какво да се харчат пари, се вземат от жените, и в тази реклама жената е тази, която решава кой е правилният автомобил, за да върне доброто настроение на съпруга. Разбира се, рекламата е забавна, но в нея има и човешка истина”, коментира Салма Хайек
BMW iX обединява петото поколение технология BMW eDrive с най-новите разработки на компанията в областта на дизайна, свързаността, цифровите услуги и устойчивостта.
С 516 к.с. и време от 0-60 мили/ час само за 4,6 секунди, BMW iX предлага вълнуващо изживяване при шофиране с оценка на EPA за изцяло електрически пробег до 324 мили и най-новите технологии за подпомагане на водача, включително 5G свързаност, широка извит дисплей, който обединява 12,3-инчов информационен дисплей с 14,9-инчов централен дисплей за управление и дебют на BMW iDrive 8, най-новата система за потребителски интерфейс на компанията.
BMW iX
Последната реклама на BMW за Super Bowl е от 2015 г. и включва Кейти Курик и Брайънт Гъмбел, докато се удивлявават на първия изцяло електрически сериен автомобил на BMW - BMW i3.