Skoda лансира топ изпълнението Laurin & Klement на електрическия Enyaq. То носи имената на основателите Вацлав Лорен и Вацлав Клеман, като се отличава със специфични дизайнерски елементи, повече стандартно оборудване и подобрени параметри на задвижването.
Skoda Enyaq L&K бележи дебюта на нова батерия и по-мощен електромотор с 285 к.с. Enyaq L&K 85 със задно предаване ускорява до 100 км/ч за 6,7 секунди, което е почти 2 сек по-бързо от Enyaq 80. Максималната скорост е 180 км/ч, а максималният пробег (WLTP) скача до 570 км. Версията с 4х4 на Enyaq L&K 85x ускорява за идентично време (6,6 сек), пробегът вече е 550 км, а времето за зареждане на батерията от 10 до 80% пада под 30 минути.
Enyaq Laurin & Klement е оборудвана с последния софтуер ME4, който ще бъде разгърнат в останалата гама на модела по-късно тази година. Той добавя редица подобрения и нови функции. Сред тях е функция за предварителен подгрев на батерията, която оптимизира температурата на батерията преди започване на зареждането.
Външно моделът Enyaq L&K се различава по сивия цвят на специфичните брони, дифузьор и кутии на страничните огледала. Страничните престилки са в цвета на купето, докато рамките на прозорците и релсите на покрива са хромирани, както и предната решетка, която се осветява от 131 светодиода (стандартно). В стандартното оборудване влизат още full LED матрични фарове и full LED стопове, задните прозорци са затъмнени. Моделът идва стандартно с 20-цолови джанти, опция са 21-цоловите.
В интериора клиентите могат да избират между две дизайнерски селекции, както ги нарича Skoda. Едната е L&K Shell с бежова кожена тапицерия стандартно. Опционалната L&K Black е с черна кожа. Предните седалки са с вентилация и масаж и идват стандартно за модела.
Софтуерът ME4 вкарва нови навигационни карти в гамата на Enyaq, менютата са леко променени, графиките също. Промененият дизайн на Virtual Cockpit и Head-up дисплея също подобряват функционалността.